window + image on web links
-
Bonjour
je suis français et j'ai fais une demande il y a 20 jours pour mettre une option sur mon forum NodeBB
je voudrais savoir si on peut mettre un plugin ou un script pour faire apparaître une fenêtre avec une image au passage de la souris sur un lien web actif?
Mais je vois que personne ne répond? soit personne ne sait, soit personne ne veut répondre ou ce forum ne sert a rien?
donc je relance ma demande.... merci d'une réponse même négative juste par respect
traduction avec google traduction :
Hello
I am French and I made a request 20 days ago to put an option on my NodeBB forum
I would like to know if we can put a plugin or a script to pop up a window with an image by mouse over an active web link?
But I see that nobody answers? no one knows, no one wants to answer or this forum is useless?
so I restart my request .... thank you for an answer even negative just by respect -
I understand what you're asking for. The reason you aren't getting an answer is most likely because no, they're isn't a ready-built plugin with exactly what you want.
There area couple close ones, including the iframely plugin, but none with the popup feature.