Individuelle bilskilt er en genial måte å trekke inn litt ekstra penger fra folk som er rike nok til å bruke 9000 kr på tull, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke ble innført tidligere.
-
Individuelle bilskilt er en genial måte å trekke inn litt ekstra penger fra folk som er rike nok til å bruke 9000 kr på tull, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke ble innført tidligere.
Hva annet kunne vi gjort for å spe på skattepengene?
Jeg har feks sett at flere kollektivselskaper i byer i andre land selger merch. Det syns jeg er en god måte både å få inn litt penger på, og gjøre kollektivtransport mer synlig/snakkis/kult
-
Hovedproblemet der i Oslo er vel at Ruter sin branding er sjukt streit og kjedelig. Sporveien hadde gjort seg bedre som avsender av merch tenker jeg, sånn stilmessig. Men ikke synlighetsmessig.
Tror løsningen må være å slå sammen igjen alle disse tullete ASene, under ett selskap med kul logo og designhåndbok!
Fascinerende at Sporveien startet med elsykkel-leasing før noe kollektivselskap begynte med merch.
-
Jeg har et T-banekart på veggen i gangen. Ikke kom her og prøv å fortelle meg at det ikke ville solgt som hakka møkk om Ruter (/det nye kollektivselskapet som er sammenslåingen av alle de forskjellige ASene i framtiden) solgte det – både i form av slik folie, plakater, sokker, gensere … individuelle linjer på skjerf…
-
Andreas H. Opsvik :kageaasen:replied to Bø!rge last edited by
@forteller Ja, takk.
Det finst ein uoffisiell bybane-pin, og eg har hatt lyst på den i årevis.
-
@forteller Jeg har lyst på et slikt kart på veggen! Jeg tror også det hadde solgt. Hvor er kartet ditt fra? Jeg har vurdert å få dette trykket på et lerret: https://t2design.no/oslo-transit-diagram-2022
-
@Jonas Jeg fant mitt i en søppelkasse rett ved min lokale holdeplass. Var vel noe som skjedde som gjorde at det ikke ble klistret opp der, vet ikke hva. Husker ikke om noe av det var skadet. Det var alt det som er på holdeplassene, jeg bare klippet ut kart-delen av det
-
Eivind (like the Terrible)replied to Bø!rge last edited by
@forteller "Mind the gap" er jo ikonisk. Kanskje vi kunne fått noen stilige t-skjorter med "buss for tog" og "signalfeil"? Det var i hvert fall de første beskjedene jeg kom på
-
Bø!rgereplied to Eivind (like the Terrible) last edited by
@eivind Barn bør leies